زنجان

۹ دی انقلابی در درون انقلاب اسلامی بود/بیمه شدن انقلاب به دست مردم

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان با تبریک فرارسیدن حماسه ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در ۹ دی نقشه‌ای که فتنه‌گران و دشمنان داخلی و خارجی برای نظام اسلامی کشیده بودند نقش بر آب شد، اضافه کرد: در این نقشه شوم استکبار جهانی، صهیونیسم، آل سعود و افراد فریب خورده حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی طرح صیانت از آرا و موضع‌گیری‌ها نشان می‌داد تعرض به آرای ملت در حال شکل‌گیری است، عنوان کرد: دشمنان سعی داشتند با مطرح کردن موضوع تقلب در انتخابات آرامش و اتحاد موجود در جامعه را برهم بزنند.

بیگدلی با بیان اینکه فتنه سال ۱۳۸۸ با شعار تقلب آغاز شد و فتنه‌گران سعی در غبارآلود کردن جامعه داشتند، بیان کرد: در این زمان نیاز مبرم به شفاف‌سازی مشاهده می‌شد تا غبار فتنه زدوده شود، چرا که افرادی که دل در گرو نظام داشتند نیازمند بصیرت و آگاهی بودند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه این بصیرت‌سازی و مساله مدیریت شرایط در دست مقام معظم رهبری و شخصیت‌های علمی و فرهنگی بود، گفت: باید همه به صحنه می‌آمدند تا غبارها را بزدایند که این موضوع هشت ماه طول کشید و به دی‌ماه رسید.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران با شعارهایی که می‌دادند در عاشورا چهره خود را نشان داده و با توهین به مقدسات و آتش زدن منابر و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند دغدغه‌ای جز تقلب در انتخابات دارند، بیان کرد: در این ایام بود مردم فهمیدند بحث تقلب در انتخابات بهانه بود و اصل تخریب نظام است.

بیگدلی با اشاره به اینکه افرادی که در مرحله نخست همراهی کردند کنار کشیدند و حتی در ۹ دی پای صحنه آمدند، اضافه کرد: در این روز همه اقشار جامعه پای صحنه آمدند و با شرکت خود در این راهپیمایی نشان دادند در راستای تقویت نظام و انقلاب تلاش می‌کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ۹ دی یک اجتماع خود جوش مردمی بود که جمعیت میلیونی به صحنه آمدند، اضافه کرد: در این روز انقلاب به دست مردم بیمه شد و دشمنان به عقب رانده شدند، چرا که انقلابی که به پشتوانه مردم ایجاد شده به دست مردم حفظ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در همه سال‌های پس از انقلاب تلاش دشمن دور کردن مردم از نظام است و در همه حوادث این برنامه‌ریزی توسط دشمنان وجود دارد، خاطر نشان کرد: ۹ دی انقلاب دیگری در درون انقلاب اسلام است و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

بیگدلی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی برای همیشه حضور مردم سرنوشت ساز بوده و حضور موثری دارند، ادامه داد: تنها راه موفقیت وحدت و هماهنگی است و رمز پیروزی درونگرایی و توجه به ظرفیت و توانایی داخلی است.

انتهای پیام/


 2022-01-01 18:05:57

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا