گلستان

سومین دوره جشنواره «حاج قاسم» در گلستان برگزار می‌شود

رضا روشنی امروز در گفت و گو با خبرنگار برگزیده های ایران در گرگان اظهار کرد: سومین دوره جشنواره «حاج قاسم» دی‌ماه جاری در استان گلستان برگزار می‌شود و از فعالان برتر فضای مجازی استان گلستان تقدیر می‌شود.

وی در خصوص برگزاری مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان، تصریح کرد: خوشبختانه استقبالی که امسال از رویداد تولید محتوا شد نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر بود نخستین سال با حضور ۱۰ تیم این رویداد در استان گلستان برگزار شد.

*رقابت ۸۰ نفر در مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان ابراز کرد: امسال شاهد حضور ۲۰ تیم در مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان بودیم که تعداد ۸۰ نفر در این رویداد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

روشنی با بیان اینکه رویداد تولید محتوا در سه بخش پویانمایی، نرم‌افزار و بازی موبایلی است، خاطرنشان کرد: جوان‌ترین شرکت‌کننده در این رویداد ۱۴ سال سن دارد که در بخش پویانمایی شرکت کرده است.

* آموزش سواد رسانه به ۱۶ هزار گلستانی

وی از آموزش سواد رسانه به ۱۶ هزار نفر توسط سازمان فضای بسیج گلستان در استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا که در کشور و استان گلستان حاکم است در سال گذشته تعداد ۱۶ هزار نفر به صورت مجازی و حضوری آموزش سواد رسانه دیدند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان درخصوص آموزش تخصصی ابراز کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد یک‌هزار و ۴۰۰ نفر در زمینه تولید محتوا آموزش دیدند که تلاش می‌کنیم تا پایان سال این سطح آموزش را ارتقا بخشیم.

روشنی از اجرای انیمیشن ۱۲ قسمتی در گلستان خبر داد و گفت: به زودی از ۶ قسمت انیمیشن که در زمینه معضلات و مشکلات اجتماعی در قالب طنز ساخته شده در استان رونمایی خواهیم کرد.

* ساخت فیلم کوتاه با محوریت سبک زندگی اجتماعی در گلستان

وی از ساخت فیلم کوتاه با محوریت سبک زندگی اجتماعی در گلستان خبر داد و افزود: امسال قرار است فیلم کوتاهی با محوریت سبک زندگی اجتماعی در گلستان ساخته شود که در ایام دهه فجر از آن رونمایی خواهد شد.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان با تاکید بر اینکه طرح صیانت از فضای مجازی را دنبال می‌کنیم، ابراز کرد: هدف سازمان فضای مجازی بسیج ایجاد انسجام و هم‌افزایی بین کاربران فضای مجازی است.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا