مرکزی

مردم‌داری یکی از مهمترین وجه تمایزات سردار سلیمانی بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، حجت اله دستجانی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، با بیان اینکه حاج قاسم به تعبیر رهبر انقلاب مرد اخلاص و عمل بود اظهار کرد: کارهای آن سردار بزرگ همواره برای خدا بود و در همه زمان‌ها و مکان‌ها رضایت خدا را ارجح می‌دانست.

وی شهادت را ثمره مهر و موم‌ها مجاهدت آن سردار رشید اسلام دانست و افزود: آن‌قدر عملکرد سردار سلیمانی در حوزه‌های مختلف وسعت داشت که قابلیت درس‌آموزی برای جامعه دارد که رهبر انقلاب نیز از آن به‌عنوان یک مکتب نام بردند.

فرمانده سپاه ساوه تصریح کرد: قطعاً بیان مکتب حاج قاسم برای تبیین راه و شیوه زندگی درس‌های بزرگی به ما خواهد آموخت و باید تلاش کنیم در این راه به توفیقات دست پیدا کنیم.

دستجانی ادامه داد: یکی از مهمترین وجه تمایزات سردار سلیمانی مردم‌داری وی بود و هر جا می‌دید که مردم در خطر هستند چه در سیل و زلزله و جنگ و… خود را آماده خدمت‌رسانی به آنان می‌کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه پیرامون گرامیداشت این ایام اضافه کرد: در این جلسه مصوب شد دستگاه‌های اجرایی به مناسبت دهه بصیرت برای کارکنان خود نشست‌های بصیرت‌افزایی برای شناخت رویکرد دشمن برگزار کنند.

فرمانده سپاه ساوه بیان داشت: هر اداره به میزان توانایی خود از شهدای دستگاه ذی‌ربط سرکشی کند و به نیت حاج قاسم سلیمانی ادارات و دستگاه‌ها یک اقدام مؤثر برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.

دستجانی از برنامه‌ریزی اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در موضوعات مختلف توسط بسیج خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل موضوعات بصیرتی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و… خواهد شد که مهمترین آنان راه‌اندازی پویش من و حاج قاسم، تکریم خانواده‌های معظم شهدا، توزیع بسته‌های معیشتی، افتتاح منازل مسکونی و… خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ستاد مردمی بزرگداشت حاج قاسم نیز هیئات مذهبی و مساجد بر آن شدند تا از ۹ لغایت ۱۸ دی‌ماه با بهره‌گیری از سخنرانان مجرب به تبیین مکتب حاج قاسم و بصیرت افزایش و شناخت دشمنان بپردازند.

فرمانده سپاه ساوه با بیان اینکه در راستای گرامیداشت حماسه ۹ دی‌ماه راهپیمایی مردمی در ساوه برگزار می‌شود اظهار داشت: دشمنان قصد داشتند با ایجاد جدایی بین امت و ملت به اهداف شوم خود برساند که با هوشیاری رهبر انقلاب و پشتیبانی مردم این توطئه‌ها خنثی شد.

دستجانی افزود: در سال‌های بعد از انقلاب دشمنان قسم‌خورده نظام همواره تلاش کرده‌اند از هر نوع نارضایتی و اعتراض مردم به نفع خود بهره‌برداری کنند که با میدان‌داری مردم این نقشه‌ها نقش بر آب شد.

وی اضافه کرد: امروز رویکرد دشمنان در مواجهه با انقلاب عوض شده و تلاش دارند با فشار اقتصادی و تحریم‌های هوشمند خدمات انقلاب در بخش‌های مختلف را وارونه جلوه دهند و ذهن مردم را نسبت به این نظام و انقلاب خدشه‌دار کنند اما خوشبختانه همه این اقدامات تا امروز خنثی‌شده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا