چهارمحال و بختیاری

مراحل بازبینی ۱۹ اثر متقاضی جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری درآبان ماه انجام می شود

مراحل بازبینی ۱۹ اثر متقاضی جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری درآبان ماه انجام می شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری، دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان با اشاره به انتشار جدول زمان‌بندی بخش بازبینی نمایش‌های این دوره از جشنواره گفت: بر این اساس، مراحل بازبینی ۱۹ اثر متقاضی شرکت در جشنواره، در آمفی‌تئاتر امیرکبیر شهرکرد، پلاتو فارسان و فرهنگسرای بروجن انجام می‌شود.

پیام احمدی، انصراف یک اثر نمایشی از شرکت در مرحله بازبینی و جایگزینی یک اثر خیابانی در جدول را هم یادآور شد و افزود: در روز نخست بازبینی‌ها، «باغ آرزوها» به کارگردانی مرضیه نکویی از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه یکم آبان به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: پس از «باغ آرزوها»، نمایش «هشتگ نه به طلاق» به کارگردانی عاطفه امیرخانی، «مجلس سوگواری داریوس» به کارگردانی محمدامین مهدیان، «من هر وقت دیدمت داشتی می‌رفتی» به کارگردانی مهدی جعفری و مریم سلیمانی، «حریر و ماهیگیر» به کارگردانی آزاده سعیدی و «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی برای بازبینی اجرا خواهند داشت.

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری درباره برنامه بازبینی دیگر آثار نمایشی جشنواره در روز دوم آبان اظهار داشت: در این روز نیز کار بازبینی در آمفی‌تئاتر شهرکرد ادامه خواهد داشت و داوران نمایش‌های «گهواره» به کارگردانی عاطفه امیرخانی، «سر بر شانه افسانه» به کارگردانی محمدرضا حسینی، «خط استوا» به کارگردانی روح‌الله سمیع، «رحمت» به کارگردانی محمد حیدری، «هشت» به کارگردانی سارا شمس و «دیوار» به کارگردانی جواد خاکسار حقانی را بازبینی می‌کنند.

احمدی بازبینی نمایش «تکرار» به کارگردانی امیرمحمد اسدی را به عنوان نخستین برنامه روز سوم بازبینی‌ها اعلام و تصریح کرد: این اثر نمایشی در پلاتو فارسان برای اعضای هیات بازبین‌ جشنواره اجرا می‌شود.

وی افزود: داوران بخش بازبینی سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان در آخرین روز از برنامه بازبینی به بروجن سفر می‌کنند تا بر اساس جدول اعلام شده، به تماشا و داوری پنج اثر نمایشی دیگر در فرهنگسرای بروجن بنشینند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از نمایش «زاغ‌ها» به کارگردانی علیرضا فرهنگ، «آخرین حکایت فرهاد» به کارگردانی سروش ضیاء، «عاشقانه، عامدانه، قاتلانه» به کارگردانی حسین وکیلی، «عشق خاکستری» به کارگردانی محمود رضا حقیقتی و «حیاط پشتی» به کارگردانی حسین مرادی به عنوان پنج اثر آماده شده در بروجن برای شرکت در مرحله بازبینی نام برد.

به گفته احمدی، رضا علوی از هنرمندان استان هم در این دوره از جشنواره علاوه بر کارگردانی یک اثر صحنه‌ای، یک نمایش خیابانی با نام «ننه یوسف» را در روز دوم آبان در محوطه آمفی‌تئاتر امیرکبیر شهرکرد برای بازبینی داوران اجرا و کارگردانی خواهد کرد.

احمدی با اشاره به استقبال مطلوب هنرمندان عرصه نمایش استان از سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری افزود: در این دوره، هنرمندانی از شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل، کیار، فرخشهر و لردگان برای حضور اعلام آمادگی کردند.

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری به عنوان باسابقه‌ترین جشنواره و مهم‌ترین رویداد در حوزه تئاتر استان ۱۵ تا ۱۸ آبان امسال برگزار می‌شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا