البرز

ضرورت بهره گیری از فناوری‌ها برای مقابله با جنگ نرم

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز، صبح امروز در افتتاحیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که در مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در کرج برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به بسیجیان، گفت: طبق فرامین رهبر انقلاب در جنگ نرم پدافندی عمل نکنید بلکه آفندی عمل کنید.

به گفته حیدرنیا در عملکرد آفندی نباید دشمن شبه و ابهام و محتوایی را در فضای مجازی ایجاد و به خورد مردم و جامعه بدهد تا بخواهیم بعد از آن به این امر پاسخ بدهیم.

وی با اشاره به اینکه تولید محتوا مناسب با انقلاب و اهداف آن باید در بستر جنگ نرم تولید شود، ادامه داد: در این خصوص باید از ظرفیت جوانان نخبه و با استعداد بهره مند شویم.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: امید است برای آینده در بستر فضای مجازی تأثیرگذار باشیم، چرا که این فضا به راحتی عشق را تبدیل به نفرت و نفرت را به عشق تبدیل کند.

وی در بخش دیگری فناوری را یک ابزار برشمرد و افزود: باید از این ابزار به نحو احسن استفاده شود؛ یکی از راه‌های موفقیت در این فناوری تولید محتوای مناسب و درخور است.

حیدرنیا در بخش دیگری از به برگزاری سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اشاره کرد و ادامه داد: طی این رویداد شرکت کنندگان ۱۲ تا ۱۴ آبان، در رویدادی ۴۸ ساعته و در سه محور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: موضوعات این رویداد در قالب ۳ محور پویانمایی شامل استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک، نرم افزار تلفن همراه (اپلیکیشن تحت اندروید) و بازی‌سازی (بازی تلفن همراه تحت اندروید) بوده و هدف این رویداد فراهم کردن زمینه برای رقابت در تراز اندیشه انقلاب است.

حیدرنیا هدف از برگزاری این برنامه‌ها را کشف استعدادهای استانی برشمرد و تصریح کرد: تیم‌های بازی در سه محور کرونا، بسیج، مدافعان سلامت، تیم اپلیکیشن در محور مدیریت بحران محله محور، تیم پویانمایی با محور محله اسلامی و شهر آرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا