ایلام

جذب ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت ۴ سالن ورزشی در ایلام

مظفر علی‌شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در مصوبات سفر رئیس جمهور ۲۰  میلیارد تومان جهت تکمیل ۸ باب سالن ورزشی داشتیم که محل تامین اعتبار این سالن‌ها سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات ملی و استانی است.

وی افزود: با توجه به پیگیری و ارزیابی که از اماکن داشتیم برای ۴ سالن که پیشرفت بیشتری داشتند از سهم وزارت ورزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جذب شد و در قالب اوراق به پیمانکاران هم داده شده و عملیات اجرایی را شروع خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام درباره استخر موسیان هم اظهار کرد: برای این پروژه قرار بر این شد که از محل مسوولیت‌های اجتماعی نفت ۴ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد و سهم ورزش و جوانان هم ۴ میلیارد بوده که  ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون آن جذب شده و مابقی هم در بودجه  ۱۴۰۱ تخصیص خواهد یافت.

وی ادامه داد: در خصوص زمین‌های فوتبال زمینی که پیشرفت فیزیکی بیشتری داشت و سهم وزارت ورزش و جوانان که ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود جذب شد و ۴ زمین دیگر که اعتبارات آنها باید از محل اعتبارات استانی تامین شود که سهم بیشتر اعتبارات ما که ارزش افزوده است هنوز تخصیص نیافته و در انتظار این تخصیص هستیم تا این پروژه زمین فوتبال را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: ۷ باب زمین چمن مصنوعی داشتیم که ۴ مورد آن به صورت سهم ۵۰ درصد از طرف وزارتخانه ایجاد می‌شود وحدود ۱۱ میلیارد تومان از وزارت خانه جذب کردیم.

علی‌شائی  گفت: در هلیلان در دو سال گذشته یک زمین چمن بزرگ با همکاری وزارت نفت و بنیاد مستضعفان افتتاح کردیم و دو زمین مصنوعی کوچک در دو روستا در حال احداث است که یکی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دیگر زمین ابتدا مشکلاتی داشتیم اما هم‌اکنون در حال انجام است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا