مازندران

ضرورت به‌همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در ارتفاعات کندوان

محمد احمدی  در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در شهرستان ساری، اظهار کرد: باتوجه به تجربه بارش برف در پاییز و همچنین بارش‌های اخیر برف در محورکندوان به همراه داشتن زنجیر چرخ و درصورت نیاز استفاده از آن الزامی است.

وی افزود: هفته گذشته برف سنگینی در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان شاهد بودیم اما مردم غافل می‌شوند و تصورشان بر این است فقط در زمستان بارش برف و استفاده از زنجیرچرخ ضروری است.

فرمانده پلیس راه ولی‌آباد (سیاه‌بیشه) کندوان بیان کرد: استفاده نکردن از زنجیرچرخ مشکلات فراوانی را  برای پلیس راه و راهداری به همراه دارد که باتوجه به پیش‌بینی و رصد هواشناسی لازم است مردم به این توصیه مهم توجه کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: پلیس راه مازندران به‌صورت جدی و با عزم راسخ این مهم را در دستور کار خود دارد و لازم است رانندگان هم همراه داشتن زنجیرچرخ و استفاده از آن را در زمان لزوم مورد توجه قرار دهند.

احمدی یادآور شد: در اذهان عمومی تصور بر این است ضرورت استفاده از زنجیرچرخ فقط در فصل زمستان تاکید می‌شود درحالی‌که پلیس راه مازندران باتوجه به تجربه بارش برف و تغییرات آب و هوایی در پاییز، بحث اعمال قانون و کنترل زنجیرچرخ را در دستور کار دارد.

وی در پایان گفت: کماکان تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا