سلامت

تزریق دز دوم واکسن کرونا در بابل به ۵۲ درصد رسید

دکتر مصطفی جوانیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار برگزیده های ایران افزود: در حال حاضر استقبال بابلی ها جهت دریافت واکسن کرونا رضایت بخش می باشد و روزانه حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر برای دریافت دز نخست واکسن کرونا در جمعیت بالای ۱۲ سال به مراکز واکسیناسیون مراجعه می کنند.

وی بیان کرد: استقبال بابلی ها نسبت به برخی از شهرهای استان مازندران جهت دریافت واکسن کرونا با روند فعلی مطلوب ارزیابی می شود که امیدواریم این رویه ادامه دار باشد.

او افزود: تاکنون ۶۰۷ هزار و ۶۶۰ دز واکسن در شهرستان بابل تزریق شده است که از این تعداد ۲۳۸ هزار و ۹۶۶ نفر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند که برابر با ۵۲ درصد جمعیت گروه هدف است.

جوانیان گفت: ۸۰ درصد جمعیت گروه هدف بابل دستکم یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند که این آمار به ۳۶۸ هزار و ۶۹۴ دز رسیده است.

وی بیان داشت: چهار مرکز تجمیعی تزریق واکسیناسیون در چهار گوشه شهر بابل به همراه ۴۰ مرکز شهری و روستایی آماده تزریق واکسن کرونا به شهروندان هستند که بدون ترافیک در کمتر از ۱۰ دقیقه کار تزریق را انجام می دهند.

جوانیان گفت: شهروندان نسبت به تزریق واکسن کرونا و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند که در صورت همکاری شهروندان می توانیم به شکست هر چه زودتر ویروس کرونا امیدوار باشیم.

بنا به گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری شدند و آمار کل به ۹۷ بیمار کرونایی رسیده است.

همچنین ۱۴ بیمار کرونایی بدحال در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی بابل بستری می باشند.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا