زنجان

زنجان میزبان پنجمین جشنواره رویش دانشگاه‌های علمی‌کاربردی کشور

سلیمان عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران اشاره به برگزاری جشنواره رویش اظهار داشت: امسال پنجمین دوره این جشنواره به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با بیان اینکه جشنواره رویش برای به نمایش گذاشتن دستاورد کانون‌های فرهنگی، هنری و مذهبی دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی برگزار می‌شود، افزود: دانشجویان می‌توانند در کانون‌های فرهنگی، هنری و مذهبی از هر رشته‌ای حضور داشته باشند؛ این در حالی است که در انجمن‌های علمی هر دانشجو می‌تواند فقط در انجمن رشته تخصصی خود شرکت کند.

وی ادامه داد: جشنواره کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی «رویش» به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های دانشگاهی، عرصه بروز و ظهور توانمندی‌ها و دستاورد‌های خانواده بزرگ کانون‌ها و فرصتی بی‌نظیر برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه آن‌ها است.

گفتنی است، جشنواره رویش به عنوان عرصه تجلی توانمندی و استعداد‌های ارزشمند کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی بستر مناسب برای انعکاس ظرفیت‌های قابل توجه کانون‌ها بوده و نهادینه کردن هویت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها، شناسایی و معرفی استعداد‌های شاخص و ناب دانشجویی در حوزه کانون‌ها، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و … از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱


 2021-11-04 02:20:21

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا