بوشهر

اداره ورزش و جوانان بوشهر در خواب زمستانی/ وظیفه شهرداری تیمداری نیست

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، جعفر پورکبگانی رییس شورای اسلامی شهر بوشهر امروز در جلسه شورا پیرامون وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: علی‌رغم اینکه در بودجه سال جاری شهرداری ردیفی جهت تیم شاهین توسط شورای قبل اختصاص داده نشده بود اما در جهت حفظ اموال شهرداری هشت میلیارد تومان به تیم اختصاص دادیم.

وی گفت: از این هشت میلیارد، مبلغ پنج میلیارد تومان قرارداد بازیکنان و کادر فنی است که توسط مدیر عامل سابق منعقد شده و در تعهد شهرداری است همچنین ۴۰۰ میلیون تومان مبلغ رهن منزل سرمربی سابق توسط مدیریت باشگاه هزینه شده و دو میلیارد تومان توسط شورا مصوب شد که با مخالفت کمیته انطباق فرمانداری مواجه شد اما باز در جهت حل مشکل شاهین از جناب زندی‌نیا رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا درخواست نمودم راهکاری پیدا کند که خوشبختانه با نشست‌های که با مدیران شهرداری داشت به راهکاری جهت پرداخت مبلغ رسیده‌اند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان داشت: همچنین سه هفته است که با پیگیری‌های که کردیم اسکان و غذا بازیکنان بر عهده شهرداری است که با یک سرجمع مبلغ هشت میلیارد تومان می‌شود.

پورکبگانی تصریح کرد: در حالی که آقای سرمربی متعهد شده بود هزینه‌های تیم را در قبال انتخاب خود به سمت سرمربی شاهین پرداخت کند که تاکنون انجام نداده است.

رییس شورای شهر بوشهر با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان گفت: در حالی آنها متولی ورزش هستند اما در خواب زمستانی به سر می‌برند و همه بار بر دوش شهرداری افتاده است در حالی که شهرداری با مسائل و مشکلات زیادی مواجه است و وظیفه اصلی شهرداری تیمداری نیست.

وی در پایان گفت: دو میلیارد تومان اختصاص داده شده جوابگوی تیم تا پایان فصل نیست و قطعاً در اردیبهشت و خرداد تیم نیاز اعتبار دارد که باید از هم اکنون برای آن تدبیری اندیشیده شود.

برزگرزاده: تیم شاهین اموال شهرداری و سرمایه شهر است

عبدالخالق برزگرراده عضو شورای شهر بوشهر گفت: تیم شاهین اموال شهرداری و سرمایه شهر است و در حفظ و حراست آن شهردار مسؤول است.

وی با بیان اینکه  پورکبگانی، اعضای شورا، شهردار و مجموعه شهرداری در جهت حمایت از تیم شاهین پیگیری‌هایی داشته‌اند اما به صورت عملی کاری انجام نشده است گفت: با توجه به اینکه ما با برگزاری مزایده موافقت کرده‌ایم درخواست دارم تا زمان انتخاب برنده مزایده شهرداری هزینه‌های لازم به نحو مطلوب در جهت حفظ و نگهداری این سرمایه انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: برخی انصاف رعایت نکردند و ناعادلانه قضاوت کرده‌اند اما ما هم در ابتدای کار مسیر اشتباه رفتیم و نباید اموال شهرداری را دست کسان دیگری می‌دادیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا