فارس

تعداد مراکز تزریق واکسن در شیراز کاهش نیافته است

عباس رضاییان زاده در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی‌بر ایجاد صف‌های طولانی تزریق واکسن در یکی از مراکز تزریق واکسن در شیراز،  گفت: مراکز تزریق واکسن و ساعات کاری مراکز کاهشی نیافته و مشکلی در تزریق واکسن وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر بیشتر مراکز تزریق واکسن در شیراز تا ساعت ۱۰ شب فعال هستند و مراکزی که تا ساعت ۱۲ شب نیز فعالیت می‌کنند، از ساعت ۲۲ به بعد مراجعه کننده ای ندارند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به کلیپی که در فضای مجازی از تشکیل صف جهت تزریق واکسن منتشر شده است گفت: از زمانی که تزریق دز سوم واکسن آغاز شده است افزایش تعداد لاین ها و واکسیناتور‌ها را داشته‌ایم و هیچگونه مشکلی در تزریق واکسن وجود ندارد.

 

 

وی افزود: همچنین تمام مراکز تزریق واکسن با دوربین های مداربسته کنترل می شوند و رصد روزانه ما نشان می‌دهد که هیچ یک از مراکز با مشکلی جهت تزریق واکسن رو به رو نیستند؛ لذا اگر متوجه شویم که مرکزی توان پاسخگویی به تزریق واکسن را ندارد بدون فوت وقت تعداد لاین ها و واکسیناتور ها را افزایش می دهیم.

رضاییان‌زاده اضافه کرد: تنها محدودیت ما در نوع واکسن است که مربوط به عدم توزیع واکسن آسترازنکا است و در پی رفع مشکل هستیم.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا