مازندران

سال ۱۴۰۳ پایان ساماندهی گلزارهای شهدای مازندران

سال ۱۴۰۳ پایان ساماندهی گلزارهای شهدای مازندران

به گزارش برگزیده های ایران از مازندران، سعید کهن سال در جلسه هم‌اندیشی کارشناسان مسکن گلزار و اشتغال بنیاد مازندران، با بیان آثار و خروجی این جلسه بسیار مهم است، اظهار کرد: ارائه خدمات و کار باکیفیت و به موقع به جامعه ایثارگری هدف ما است.
وی افزود: در حوزه اشتغال باید براساس مزیت‌های رقابتی هر شهرستان تصمیم بگیریم، برپایی رزمایش دیدار از ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانواده شهدا و ایثارگر نشان داد که هر اقدامی ممکن است آن هم در یک روز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در قالب ۱۲۸۰ تیم ۶نفره رقم خورد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خاطرنشان کرد: ایجاد دبیرخانه مشترک اجرایی در استانداری با هدف احصای مشکلات جامعه ایثارگری پس از رزمایش دیدار صورت گرفت، مشکلی نیست که بگوییم نمی توان آن را رفع کرد.
این مسئول خواستار ارائه فکر خوب و خلاقانه شد و گفت: در بحث گلزار شهدا جمعا ۲۹ درصد از گلزار شهدا در حال ساماندهی است، مابقی باید انجام شود، تعهدمان در مدت سه سال است، از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری و ستاد مرکز بیش از ۲۰ میلیارد تومان جذب کردیم باز هم امکان‌پذیر است، کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران مقرر است در سال ۱۴۰۳ برگزار شود که همزمان قرار است پایان ساماندهی گلراز شهدا در استان باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اعلام کرد: بحث اشتغال باید در منطقه جغرافیایی استان و شهرستان ما اتفاق بی‌افتد؛ در این مسیر پیگیری فرآیند آموزشی ضرورت دارد، مشکل ما جذب اعتبار نیست صرف آن در جای مناسب برای ایجاد شغل‌های پایدار و دانش‌بنیان و تازه است.
این مسئول با بیان اینکه کسانی که در میدان عمل هستند باید پای کار باشند و پیشنهادات خود را ارائه بدهند، عنوان کرد: موفقیت به‌واسطه ارتباط با لایه‌های شهرستانی امکان‌پذیر است، از ظرفیت‌های پنهان غافل نشویم، تلاش داریم که مجمع خیرین را شکل بدهیم تا از ظرفیت افرادی که شاید از جامعه ایثارگری نیستند اما وارسته و با فضیلت هستند استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: امروز باید بپذیریم که جامعه ما نیازمند کار گروهی است، این کار منجر به ایجاد هم‌بستگی، قدرت و ایجاد قدرت اجتماعی، شبکه ارتباطی و در نهایت پویایی برسیم، در موضوع ساماندهی گلزارها باید هر هفته با بسیج نشست داشته باشید. امیدواریم شاهد ساماندهی خوب و باکیفیت باشیم.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا