ایلام

سخنگوی سپاه: مکتب حاج قاسم مقتدرتر در مقابل دشمنان اسلام ایستاده است/ در آینده خبری از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌های جنایتکار نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ایلام، به برگزاری یادواره ۳۰۰۰ شهید استان در ماه گذشته، گفت: آیین سنتی چمر مردم ایلام در سوگ سردار دل‌ها، نقطه عطفی از نمونه‌های ارادت ملت ما به قهرمان ملت ایران و پرچمدار شهدای ایران عزیز چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران دفاع از حرمین شریف بود.

وی ادامه داد: امام راحل بنیان گذار انقلاب اسلامی با تکیه برهمین مردم، انقلاب را به پا کرد و کشور عزیزمان را از حلقوم انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بیرون کشید و دست صاحبان اصلی‌اش سپرد. 

سخنگوی سپاه گفت: چند روز گذشته مراسم ۹ دی مراسمی بود مشابه با ۲۲ بهمن که تداوم راه امام را زیر پرچم و در تحقق تدابیر رهبر حکیم انقلاب امام حاضر جامعه ما تداوم بخشید، علت اینکه دشمنان ما در مقابل این انقلاب و این ملت علیرغم همه طراحی‌هایشان راه به جایی نمیبرند همین رابطه معنادار امتی که به امامشان عشق می‌ورزند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی محصول تدابیر رهبر انقلاب است که یک سرباز تربیت یافته در دامان امام این انقلاب، دنیا را انگشت به دهان کرد، قدرتمندان عالم را به خاک مذلت نشاند، این شوخی نیست، همه دنیا آمریکا و صهیونیست‌ها پشت داعش ایستادند اما سربازی از این ملت به همراه یارانی وفادار تحت رهبری رهبر حکیم انقلاب اسلامی وارد میدان شدند و آنها را به زباله دان تاریخ سپردند، همانطور که امروز از صدام و حزب بعث خبری نیست از داعش و جبهه النصره هم خبری نیست و به فضل الهی از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌های جنایتکار هم درآینده خبری نخواهد بود.

سردار شریف تاکید کرد: ملت ما با تاسی به فرهنگ امام حسین(ع) و مکتب آن امام عزیز، در تداوم مکتب قاسم سلیمانی همانطوری که شیعیان و مسلمانان بعد از ۱۲۰۰ سال یقه یزید و یزیدیان را رها نکرده‌اند، ملت ما یقه ترامپ و همه همدستانشان را رها نخواهد کرد.

وی ادامه داد: مردم فهیم استان ایلام شاهد رزم سرداران بزرگی در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنوبی، میانی و شمال غرب کشور بودند. 

مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما در سپاه،  جبهه مذهبی و انقلابی تصورمان این است که خداوند خواست برای این ایرانیانی که دوران دفاع مقدس را ندیدند یک نمونه از این سرداران را به عنوان الگو و اسوه به جامعه امروزی جوانان عزیز کشورمان و جوانان امت اسلامی نشان دهد.

وی گفت: سردار سلیمانی در عین گمنامی نام آورترین سردار بود که اخلاص و مردمداری‌اش او را محبوب قلب‌های ملت ایران ساخت و مسئولان باید در مکتب حاج قاسم درس مردمداری و ولایتمداری بگیرند.

سردار شریف گفت: خداوند به سردار سلیمانی چه در زمان حیاتش و چه در زمان شهادتش آنچنان عزتی عطا کرد که همواره از محبوبترین سرداران کشور بود، تجلیل مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی به فرمایش مقام معظم رهبری بی‌نظیرترین مراسمی بود که بیان کننده احترامی است که مردم این دیار ولایت‌مدار به خادمان مخلص و واقعی خود دارند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: یک مقام آمریکایی می‌گوید ما با ترور حاج قاسم حلقه امت و نظام دینی را قطع کردیم، اما اینها غافل از آن هستند که بعد از شهادت سردار سلیمانی چه اتفاقی افتاد و مکتب حاج قاسم با شکوه‌تر و مقتدرتر در مقابل قدرت‌های بزرگ و دشمنان امت اسلامی ایستاده و خروج امریکایی‌ها از منطقه جلوه‌ای از این اقتدار و انتقام از دشمن است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا