آذربایجان غربی

شهرداری ارومیه با کامبک و هوادار و سالن، گنبد را برد و از قعر جدول جدا شد

شهرداری ارومیه با کامبک و هوادار و سالن، گنبد را برد و از قعر جدول جدا شد

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، دور برگشت لیگ برتر والیبال با برگزاری هفت بازی در شهرهای مختلف آغاز شد که در دورنالاریوواسی ارومیه، تیم شهرداری ارومیه موفق شد با برد ۳ بر ۲ مقابل شهرداری گنبد از انتهای جدول جدا شود.

در این دیدار که در صدها تماشاگر ارومیه‌ای که بعد از سه ماه دوباره به سالن بازگشته بودند، تیم شهرداری ارومیه بعد از باخت ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ در ست‌های اول و سوم و برد در ست‌های دوم و چهارم با نتایج ۳۰ بر ۲۸ و ۲۶ بر ۲۴ در ست پنجم و در جدالی نفس‌گیر ۱۵ بر ۱۰ پیروز شد تا به چهارمین برد فصل و سومین برد خود در چهار بازی اخیر دست یابد.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی که نسبت به دور رفت با دو تغییر به میدان آمدند و بعد از مدت‌ها هم حمایت هواداران خود را داشتند، اکنون با این نتیجه با توجه به شکست مس رفسنجان یک پله در جدول صعود و به رده سیزدهم جدول صعود کردند.

هم اکنون شهرداری ارومیه در جدول ۴ برد و ۱۰ باخت و ۱۱ امتیازی است و شهرداری گنبد با ۶ برد و ۸ باخت با ۱۷ امتیاز در رده یازدهم قراردارد.

نماینده ارومیه در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه در اصفهان با تیم گیتی پسند مسابقه خواهدداد.

از نکات عجیب برنامه‌ریزی دور برگشت لیگ برتر والیبال تغییر ساعت برگزاری تعدادی از بازی‌ها به ساعت ۱۵ و توسط سازمان لیگ بود.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا