اصفهان

۴۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اصفهان بستری هستند

۴۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اصفهان بستری هستند

به گزارش برگزیده های ایران از اصفهان، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز ۲۲ تا ۲۳ دی ماه تعداد ۴۸ بیمار مشکوک به کرونا، به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد چهار بیمار مبتلا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی هشت نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در حال حاضر نیز ۴۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که پنج بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز پنج بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته فوتی کرونا ثبت نشده است.

گفتنی است از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون ۵۷۰ هزار و ۴۰۹ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۵۱۶ هزار و ۷۹۰ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۸ هزار و ۹۹۹ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۲ هزار و ۹ نفر فوتی قطعی و ۶ هزار و ۹۹۰ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

۱۴۹ هزار و ۵۲۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا