سیستان و بلوچستان

کلنگ‌زنی یک باب مدرسه در روستای دلارامی شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نیمروز، میثم لک‌زائی امروز در آیین کلنگ زنی یک باب مدرسه در روستای دلارامی شهرستان نیمروز گفت: از مرجع بزرگ جهان اسلام آیت الله العظمی سیستانی به صورت ویژه تشکر می کنیم که این استان را همواره مورد عنایت قرار می دهند و به امر مدرسه سازی توجه خاص دارند.

معاون پشتیبانی اداره ‌کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری های مسئول موسسه فرهنگی حضرت آیت الله العظمی سیستانی، افزود: به لطف الهی این مجموعه تاکنون ۱۱ مدرسه با ظرفیت ۷۰ کلاس در استان سیستان و بلوچستان با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس احداث کرده است.

لک‌زایی ادامه داد: امروز نیز در روستای دلارامی شهرستان نیمروز، یک باب مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۴۴۰ مترمربع و با اعتبارات دفتر آیت الله العظمی سیستانی کلنگ زنی شد و ان شاء الله با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تکمیل و تجهیز خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی مسئول موسسه فرهنگی حضرت آیت الله العظمی سیستانی نیز در این مراسم گفت: خداوند متعال را شاکریم که توفیق عنایت کرد که بتوانیم در این منطقه خدمتی انجام دهیم.

وی افزود: تمام کارهای که از سوی دفتر آیت الله العظمی سیستانی در حال انجام است از برکت وجود آیت الله العظمی سیستانی است.

در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از طرف ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از زحمات حجت الاسلام و المسلمین لطفی، مسئول موسسه فرهنگی حضرت آیت الله العظمی سیستانی، قدردانی شد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا