خراسان رضوی

۲ هزار مجلس روضه حضرت زهرا به همت موقوفه مهرفاطمی برگزار می شود

حجت الاسلام جواد مظلومی در گفت و گو با خبرنگار برگزیده های ایران در مشهد بیان کرد: با توجه به نیات موقوفه حضرت زهرا(س) و اینکه یکی از برنامه های این مجموعه اعزام مبلغین و برگزاری مراسمات ایام فاطمیه است باهماهنگی های انجام شده با سازمان تبلیغات اسلامی و گروه های جهادی تبلیغی، نسبت به اعزام مبلغین و برگزاری مجالس عزاداری حضرت زهرا(س) در ایام فاطمیه و سایر مناسبت ها برنامه ریزی شده است‌ و در ایام فاطمیه ۲ هزار مجلس روضه عزاداری حضرت زهرا(س) در سطح کشور برگزار می شود.

وی افزود: ۱۰ هزار پرچم برای ایام عزاداری حضرت فاطمه (س) ویژه واقفان و خیرین مرتبط با موقوفه مهر فاطمی در مجالس حضرت زهرا(س) توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام جواد مظلومی خاطرنشان کرد: این موقوفه با ۹۰ هزار واقف با نام حضرت زهرا (س) بیشترین تعداد واقف را در سراسر کشور دارد و در واقع در جهان تشییع مشابهی ندارد. این موقوفه با حدود ۱۵ هزار خادم افتخاری بعد از حرم مطهر امام رضا(ع) بیشترین تعداد خادم افتخاری را نیز دارد. این خادمان افتخاری از سراسر کشور در راه خدمت به حضرت فاطمه زهرا(س) مشارکت دارند.

وی افزود: برای این موقوفه به عنوان اولین موقوفه دسته جمعی، ۳۲۰ هزار سهم ۵۰۰ هزار ریالی در نظر گرفته شده است و تاکنون بیش از ۹۰ هزار واقف با خرید سهام این موقوفه در این سنت حسنه مشارکت کردند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا