چهارمحال و بختیاری

صرف ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه برق‌رسانی شهرستان‌های خانمیرزا و لردگان

 مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون به منظور محرومیت‌زدایی، توسعه روستایی و تأمین برق مطمئن و پایدار  ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه زیرساخت‌های برق‌رسانی شهرستان‌های خانمیرزا و لردگان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی، برق‌رسانی به مشترکین جدید و توسعه شبکه‌های برق روستایی و شهری از جمله این پروژه‌ها است.

وی افزود: از این مبلغ ۷۰ میلیارد ریال مربوط به شهرستان خانمیرزا و ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به شهرستان لردگان است.

فرهزاد اضافه کرد: شبکه‌های برق‌رسانی در روستاهای برد بر، جوانمردی، مسن، اروند علیا و سفلی در شهرستان خانمیرزا و روستاهای شیرمرد، ناغان سفلی، قعله چه، برآفتاب شیدان، شهرک مامور، دهنومیلاس، پاگچ، سردار، سرقلعه و شش بهره سفلی و میانه در شهرستان لردگان اصلاح و بهینه‌سازی شده است.

وی گفت: اصلاح و بهینه‌سازی این شبکه‌ها با تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، رفع حریم، نصب و جابجایی پایه‌ها، نصب و جابجایی ترانسفورماتورهای توزیع برق و… انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، هدف از اجرای این طرح‌ها را کاهش خاموشی‌ها، کاهش تلفات، رفع افت ولتاژ، رفع حریم تأسیسات برق‌رسانی و بهبود مبلمان شهری عنوان کرد.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا